Tuesday, December 29, 2009

hohoho....

tahniah kpd yaya krn selmt bertung.. hohoho3..
arini kurg semgt... mcm nk tdo jer..
tdo x cukup.. hoho23.....

Thursday, December 24, 2009


Doa pendekat jodoh

Amalkan.. Insyaallah akan termakbul...

huwaaa..........

lyn naruto... hurm.. bila ah tau website naruto manga, asik nk bc komik jer...
heehe.... terima kasih kpd org tu yg beritahu website naruto manga..
leh la bc...

Wednesday, December 23, 2009

rasa semacam...

cuak... npe ntah hati ni x tenteram.. adakah krn supervisor nk dtg?
nthla... tpi memg x sedap hati ni..
g mana nk wat caranya ni...
adu yai... tenang... tenang..
xde pape yg berlaku..
relaks...
waaaaa.....

Tuesday, December 22, 2009

kisah kau & aku..

alahai..
x tau nk cite ape...
hurm... si dia x bls msj..
adkh si dia xde kredit?
or si dia mls nk lyn?
hurm itu yg kite x tau...
klu gtu, di sini pun nk wat x tau jela...
bunyi mcm merajuk ker?
xdela..
kebykn lelaki x suke pempuan merajuk..
dah penh kna sound...
heheh...
pape pun, nk wat blikla.. x yah msj dia...
wahaahah...
sj nk sedrkn diri sendiri...
sapela kau & aku....

Log book

hari ni nk minta tndtgn kat pegawai yg incharge kitaorg di setiap department..
huhu.. esok dr. laili (penyelia praktikal kitaorg) mau dtg... kul 8.30 pgi esok..
huhu...

bertiga sahaja...

hari ni.. kitaorg bertiga jer... kak b x de.. sakit... bak kata aida, alergic, bengkak...
bak kata kak b pun begitu.. hehe2.. hari ni mcm
kureng ckit...

Sunday, December 20, 2009

Terima kasih....

arini aku hepi.. terima kasih krn bg sinar hari ni... seronok sgt hari ni..
terima kasih kwn merangkap "teman".. huhu....

Friday, December 18, 2009

Aduhai....

napela aku sengal sgt..... aku dah wat org terasa hati.. cmne nk pujuk org tu balik... aku syg dia
:-(.. cmne ek nk pujuk org.. ada tips x?...

ape nk wat ni...

hoohohoho... sakit pale gue.... pening pale dah.. ngadap pc jer... nk wat log book, mls.. xde feel.. nk bc buku mcm mls lak... aduyai... tolooooonnnnggg............. help meee............

Falsafah bunga...



sejambak bunga mawar bukan sekadar utk menyampaikan masej"aku cinta pada mu" atau jambangan carnation yg memberi erti moga cepat sihat... bah kan sebenar nya mewakili makna tersendiri......sbb itulah d katakan bunga mampu menjadi wakil tanpa bicara yg berkuasa merungkap 1001 falsafah @ rahsia yg cuba d sampai kan oleh pegirim nya...ramai yg megaku mereka hanya tahu erti sekuntum ros merah saja....aduhai... kesian nya....apa kate kite kenal pasti dlu kuasa yg d miliki oleh setiap kuntum bunga yg kamu pilih...pemilihan jnis bunga yg sesuai d katakanmampu mendorong harapan dan kegembiraan dlm diri kamu....



falsafah sekuntum bunga...



ros putih...



cinta sejati dan kekuasaan...



bunga carnation...



mampu megelak kan perasaan sedih...



bunga camelia....



ia dapat memanggil semangat cinta...



bunga kekwa...



bunga ini melambangkan kekuasaan sebuah perasaan cinta...



bunga daisi....



ia mampu meningkatkan daya intuisi seseorang utk meramal sesuatu perkara...



bunga iris...



ia melambangkan bahawa seseorang itu yakin dgn perasaan yg sdg d alami...



bunga jasmin...



ia mendorong ke arah kekayaan dan percintaan....



bunga orkid...



ia memberikan semangat bekobarkobar utk menjalani hidup..



ros merah...



boleh mengungkap pelbagai perasaan cinta...



bunga matahari..



seseorang itu inginkan diri nya d beri kan perhatian..



bunga tulip(bukan lis tulip)



ia membawa rase cinta dan tuah....



bunga ivy...



ia membawa kepercayaan dan kehormatan pda diri seseorang..



bunga violet...



ia meningkat kan daya imiginasi seseorang..



kod warna bunga



merah:perasaan yg berkobar2......yg sdg @ ingin d lakukan...



ungu:apa yg pling pting adalah semangat...utk mlakukan apa saja



kuning;peluang2 yg bakal hidup dlm diri seseorg



putih:semangat mementingkan kebenaran...



merah jambu:seseorg mungkin sedang mendekati kamu...madsud tersirat...

cuba kumpulkan seberapa ramai teman baik.ambil beberapa jnis bunga segar dan letakkan ke dalam sebuah bekas(ambil bunga nya saje). setiap org pejamkan mata dan cuba ambil bunga daripada dalam bekas itu tanpa membuka mata.... ha... lepas dah ambil bru lah mata boleh d buka...


sekiranya

kelopak bunga itu terlerai; memberi makna bahawa beberapa keinginan akn d perolehi x lame lagi...

bunga itu ttp cantik:memberi tanda bahawa tuah akn mendatangi kamu x lame lagi..tgu je la!!!

bunga itu rosak;memberi tanda bahawa kamu bakal menghadapi cabaran dalam hidup...


p/s" artikel ini hanyalah sebagai bacaan semata mata utk menambah pegetahuan dan bukan utk d percayai 100%......

xde kerja untuk arini..

hohoho.... arini xde kerja nk wat.. cik zuhra suh wat laporan ttg acquisition tpi mls lak nk wat... hehe.. x tau nk wat pe..

nk tdo lgi...

mlm td x puas nk tdo... lmbt nyenyak.. bila dah mula nk nyenyak, dah nk g keje plak.. adus....
ape nk wat ek untuk tmbhkn semgt... huhuhuu

Thursday, December 17, 2009

ha.. tajuk novel yg aku pinjam arini... selagi boleh pinjam novel, aku asik nk pinjam jer.. yg ada kt b5 td cume fakrullah. so, dia yg wat kn.. ingt klu xde org, nk wat sendiri, tpi x dpt... nth bila dpt wat sendiri lgi.. bg ker staf2 tu kite wat sendiri?... yg itu kite tidak tahu...huhu...
berbalik pd tajuk novel, kerana terluka...

kerana terluka, aku membenci org tu..
kerana terluka, aku menangis semahunya....
kerana terluka, aku ingin lari jauh.. jauh dari org tu...
kerana terluka, aku membuang nama org tu dlm hidupku...
kerana terluka, aku lupa akn tanggungjawab ku....
kerana terluka, aku lupa ada Allah yg x penah lupa pd hambaNya.....

Secebis kasihmu.....

aku mengejarmu kerana ingin secebis kasihmu....
secebis kasihmu, memberi semangat kepadaku..
secebis kasihmu, mengenalkn aku erti kehidupan...
secebis kasihmu, aku menjadi seorg perindu...
secebis kasihmu, aku menjadi seorg yg hilg pertimbgn..
secebis kasihmu, aku di buai mimpi indah....
secebis kasihmu, membuatkn aku kuat untuk menjalani kehidupan...
secebis kasihmu...... aku redha dgn segalanya.....

Choping..

arini wat coping.. hbis tgn kite kna stampet cmne nk hilgkn ek...sush gak nk bekum.. kna tekan kuat.. bru timbul... hehe... best la..

kelam kabut..

pagi2 aku dah kelam kabut.. bgun terlewat. kul 5.40. bju x iron lgi.. fuh.. sempt ker.. aku sempt2kn gak.. hbis iron aku trus mandi.. alamk dah kul 6.15. nk grk kul 6.30.. aku bersiap ala kadar je.. last2 tudung x brape ok. lantakla.. dh smpi uthm btolkn blik la.. nasib baik x terlepas bas kul 7.. hehhe.... aku btolkn tudung gak.. tpi aku rs mcm x brapa selesa. mcm ada yg x kena.. hurm.. biar jela...

Wednesday, December 16, 2009
































1. tulip
2. bunga raya
3. tahi ayam
4. carnation
5. bunga kertas
6. ros
7. kaktus
8. kekwa
Sila vote...




Salah ke klu kite suke kt seseorg? apakah akn berlaku bila org yg kite suke bg respon pastu dia trus x endah bila dah berlaku sesuatu? adakah kite bodoh untuk mengejar org tu sedgkn org tu dah ada kasih lain? kdg2kn rs menyesal dgn ape yg dah berlaku.. tapi kan.. sume yg berlaku pasti ada sebbnya kan...

hatiku resah...

nape ek? nape hatiku resah? mcm ada yg x kena? tpi x tau ape dia.. ape yg perlu sy wat?...

Tuesday, December 15, 2009












































































































































































Diriku...


















Location: UTHM
Tempat pratikal..
Hari2 berwajah baru..
Hari2 dpt keje yg baru..
Hari2 kena senyum..
Setiap hari mempunyai keindahannya tersendiri..
























hari x tension...

arini dah x tension. x la mcm semlm... huhuu.. arini nk ceria sikit... yg pasti.. memg kite tgh ceria.. hati berbunga2.. huhu... peristiwa yg terduga pun berlku.. ape dia? yg itu x tau.. huhuhuh...

Monday, December 14, 2009

tension!!!!!!!

pening btolla.. x fhm btol ngn manusia ni.. nk ckp berapa kali agknya bru fhm.. dah la puasa... pastu nk wat org mrh jer... hish... mcm nk cekik2 je org tu.. sekjp ckp cmtu.. sekjp ckp cmni.. klu dpt org tu, memg cubit3333...

sad + thinking of you




hurm.... arini mood aku x bape baik.. heheh.. tpi try untuk jd gembira.. teringt kt seseorg la... tpi xpe.. dh tgk gmbr dia td.. huhu.. bak kata dia.. angau ke?.. huhu.. mukin kot...


Friday, December 11, 2009

My New blog...

hehe... dah wat blog baru.. seng cite.. yg lama dah buang... huhu