Thursday, December 17, 2009

ha.. tajuk novel yg aku pinjam arini... selagi boleh pinjam novel, aku asik nk pinjam jer.. yg ada kt b5 td cume fakrullah. so, dia yg wat kn.. ingt klu xde org, nk wat sendiri, tpi x dpt... nth bila dpt wat sendiri lgi.. bg ker staf2 tu kite wat sendiri?... yg itu kite tidak tahu...huhu...
berbalik pd tajuk novel, kerana terluka...

kerana terluka, aku membenci org tu..
kerana terluka, aku menangis semahunya....
kerana terluka, aku ingin lari jauh.. jauh dari org tu...
kerana terluka, aku membuang nama org tu dlm hidupku...
kerana terluka, aku lupa akn tanggungjawab ku....
kerana terluka, aku lupa ada Allah yg x penah lupa pd hambaNya.....

Secebis kasihmu.....

aku mengejarmu kerana ingin secebis kasihmu....
secebis kasihmu, memberi semangat kepadaku..
secebis kasihmu, mengenalkn aku erti kehidupan...
secebis kasihmu, aku menjadi seorg perindu...
secebis kasihmu, aku menjadi seorg yg hilg pertimbgn..
secebis kasihmu, aku di buai mimpi indah....
secebis kasihmu, membuatkn aku kuat untuk menjalani kehidupan...
secebis kasihmu...... aku redha dgn segalanya.....

1 comments:

LyA SaFaR said...

hurmm...aku frust....